perjantai 4. elokuuta 2017

Päivityksiä ja tunnustuksia.

Hei kaikki!
Viime vuonna minulla oli vakaat aikomukset aloittaa blogini säännöllinen päivitys. Kuten olette varmaan huomanneet, siitä ei ole tullut oikein mitään.
Voin täysin rehellisesti tunnustaa, että osasyynä tähän on silkka laiskuus. Toisekseen, minulla on valitettavan usein vaikeuksia saattaa aloittamiani asioita loppuun, vaikka halua ja osaamista olisikin. Tämä puolestaan johtuu siitä, että minulla on ADD, eli ADHD ilman ylivilkkautta. Eli en todellakaan jätä asioita kesken tai tekemättä siksi, että olisin ilkeä tai välinpitämätön. Asioiden tekeminen kerralla loppuun on vain minulle vaikeaa.
Näiden syiden takia totesin, että minun on järkevintä päivittää blogiani vain silloin tällöin, kun saan aikaiseksi ja keksin jonkin järkevän aiheen postaukselleni.
Ja mikäli jotakuta sattuu kiinnostamaan, niin julkaisen satunnaisesti videoita youtubeen. Ne eivät koske mitään yhtä ja tiettyä aihealuetta, vaan asioita, jotka ovat minusta mielenkiintoisia. Youtube-kanavani löytää nimelläni Essi Paasikivi.
Tässä on yksi videoistani, jonka kuvasin Turussa järjestetyssä Europeade 2017-tapahtumassa heinäkuussa.




Kiitos kun luit tämän päivitykseni!
Terveisin Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti